Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 20
  1. #1
    EZ Dock of Long Island Shibby1485's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Long Island, NY
    Posts
    9,464
    +1
    3

    I love being SMALL and workin on my ski

    you guys think i'm a little twit @ 129 lbs and 5' 10"

    1. I go faster on my ski than most people

    2. I can go deeeeep into the hull where others can't ... LOL... believe it or not, I actually got stuck in the photo below. I was mounting my intercooler, and when I was done I yelled for my dad... i said I'm stuck! And my abs were shot from being in this position for awhile. I told him the guys would get a laugh out of this if they could see so he disappeared and came back with my camera, haha
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	april_2_009_541.jpg 
Views:	63 
Size:	148.3 KB 
ID:	2859  


  2. #2
    rxpblast's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Ocean City, MD
    Posts
    2,113
    hahaha thats funny!

  3. #3
    C`mon Steve, I really think you just wanted to give us a shot of your butt!
    Nah, we`re not falling for that one ...PR...
    Are those Dockers :P

    BTW I`m small, 190 something and 5'6"

  4. #4
    Resident Jicky Jack Jeff C's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Twin Cities, MN
    Posts
    1,153
    Quote Originally Posted by Pale Rider
    C`mon Steve, I really think you just wanted to give us a shot of your butt!
    Nah, we`re not falling for that one ...PR...
    Are those Dockers :P

    BTW I`m small, 190 something and 5'6"


    11?, where are you? Got the Shibbnasty meatspinner showin off the "Glutes"

  5. #5
    EZ Dock of Long Island Shibby1485's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    Long Island, NY
    Posts
    9,464
    +1
    3
    tru that... i should've thought before posting that, LOL ..... legs spread and back side up like i'm ready to take one for the team

  6. #6
    Moderator boataddict's Avatar
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Ottawa, Ontario, Canada
    Posts
    3,822
    +1
    39
    I can't believe that 11 has not commented on that yet....
    It should be interesting when he does.

  7. #7
    Quote Originally Posted by Shibby1485
    tru that... i should've thought before posting that, LOL ..... legs spread and back side up like i'm ready to take one for the team
    right up the Ole Pooper! ...PR...

  8. #8
    Pistonwash's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Florida
    Posts
    3,595
    +1
    77

    Are you wearing Depends Shibs??

    Just teasin' man...put that wrench down.

  9. #9
    Dr Len's Avatar
    Join Date
    Jan 2006
    Location
    New Jersey Attitude Capital of the World
    Posts
    1,170
    Shib I can't make out the picture Is that your head up your ass LOL

  10. #10
    Quote Originally Posted by Dr Len
    Shib I can't make out the picture Is that your head up your ass LOL
    Bwahahahahahahaha....PR...

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Rough water riding.....? tips on how to ride and care for my ski?
    By MR MAC in forum Yamaha PWC Performance (4-stroke)
    Replies: 11
    Last Post: 09-29-2010, 03:34 PM
  2. Was Out On My Ski Chasing SeaGulls and then it happened
    By Cliffy in forum Polaris Open Discussion
    Replies: 19
    Last Post: 06-07-2010, 09:54 AM
  3. What paint to use on my ski. 2004 rxp green and black
    By qwkvolx in forum Sea Doo Open Discussion
    Replies: 7
    Last Post: 01-30-2007, 01:36 PM
  4. What paint to use on my ski. 2004 rxp green and black
    By qwkvolx in forum Sea Doo Sport Boats
    Replies: 1
    Last Post: 10-11-2006, 09:13 AM
  5. 63 freaken degrees here in NYC, need to be on my ski!
    By Shibby1485 in forum Sea Doo Open Discussion
    Replies: 17
    Last Post: 01-31-2006, 11:04 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •