Results 1 to 10 of 10
  1. #1

    Join Date
    Sep 2006
    Location
    topeka,ks
    Posts
    3,332

    for sale 1996 sltx need works st louis mo area

    i know of a 1996 sltx which is good for parts or is complete enough to restore ,

    it nuked the mag piston and will need to be replaced possibly and the whole crank will need to be reworked ,

    craft comes with 1 place trailer

    i was gonna buy it orignally but due to rough patch in my life right now i kinda wanna gather names and take offers for a friend that wants it gone i told him i was going to buy it and he has been waiting on me for a month to come down to get it but due to othere prioritys i will not be able to buy for another 2-3 months ,

    if any body in the area would like to buy it either to part it out or restore please pm me your offers

    hull looks nice and paint looks nice but most of the graphics have been removed ,

    thanks for looking 500 $ obo would be nice and you still can make some serious coin off the trailer and all the complete parts its still has
    Last edited by Bone1050; 08-04-2008 at 04:43 PM.


  2. #2

    Join Date
    Sep 2006
    Location
    topeka,ks
    Posts
    3,332



  3. #3
    PolarisNut's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Lower Michigan
    Posts
    1,809
    Did you ever get yours up and running again?

  4. #4

    Join Date
    Sep 2006
    Location
    topeka,ks
    Posts
    3,332
    ya for the most part got most of it back togethor , but i still gotta button up the top end , but iv sense just been procrastinating and spending more time with my dad since he has lung and brain cancer iv been spending every free moment with him since i might not have one later .

    but ya thats what winter projects are for , the guys name is shane posted here a few times was gonna restore it him self but do to a personal issues at home its gotta get out of the garage ,

    and well i cant even afford the crazy deal he was gonna give me and to the 8 hour trip there and back and i kinda told him a few times i was gonna go get it for him so he can get it out of the garage but no dice ,

    come on guys this ski has the hot 009's clys and the from the pics its looks awesome besides the graphics being taken off , he has all the parts ,

    hell ill even sell who ever buys it a top end i had gotten for it , .50 new oem pistons for what i had gotten it for 1?? $ lets just say youll get 3 for the price of 1 so come on guys do me a favor
    Last edited by Bone1050; 08-04-2008 at 04:40 PM.

  5. #5
    PolarisNut's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Lower Michigan
    Posts
    1,809
    Quote Originally Posted by 97sltx1050 View Post
    spending more time with my dad since he has lung and brain cancer iv been spending every free moment with him since i might not have one later
    Dang, sorry to hear that...family first...we'll keep you guys in our prayers.

  6. #6

    Join Date
    Sep 2006
    Location
    topeka,ks
    Posts
    3,332
    this place take me away from the bad and ugly so i wanna keep every body happy here so thats the reason im kinda advertiseing it and trying to get another buyer for him ,

    thanks for the kind words

  7. #7
    PolarisNut's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Lower Michigan
    Posts
    1,809
    Quote Originally Posted by 97sltx1050 View Post
    this place take me away from the bad and ugly so i wanna keep every body happy here so thats the reason im kinda advertiseing it and trying to get another buyer for him ,

    thanks for the kind words
    Yeah, this place is great. I'm a member of literally a dozen forums, but this is the best bunch of guys (and a few gals), hands down.

  8. #8
    big richard's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Eufaula, Oklahoma
    Posts
    12
    can i call you or the man with the jetski?

  9. #9
    big richard's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Eufaula, Oklahoma
    Posts
    12

    Smile its at my house

    thanks guys

  10. #10

    Join Date
    Sep 2006
    Location
    topeka,ks
    Posts
    3,332
    good deal its sold guys ,

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Mississippi River access St. Louis,Mo area???
    By Captain Spalding in forum Open Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 09-03-2014, 08:57 AM
  2. Replies: 0
    Last Post: 04-26-2013, 05:36 AM
  3. FS 1996 Polaris SL700 St. Louis, MO
    By TBone14 in forum Polaris Skis
    Replies: 2
    Last Post: 02-21-2011, 12:53 PM
  4. 2 trailers for sale (both singles) St Louis MO
    By tg2861 in forum Trailer Classifieds
    Replies: 1
    Last Post: 09-24-2008, 07:07 AM
  5. need a coil for my 1996 sltx
    By big richard in forum Polaris Open Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 07-21-2008, 05:05 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •