Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    V-Tec, 4-Tech that's how I roll meirvin's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Dallas/Ft Worth, Tx
    Posts
    1,514
    +1
    3


  2. #2
    Greenhulk Grasshopah (DRC) HallPass's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Kansas
    Posts
    5,587
    +1
    2
    nice video man!!!

    Is that Boostaholics RXPX at the end... hilarious story behind that if it is

  3. #3
    V-Tec, 4-Tech that's how I roll meirvin's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Dallas/Ft Worth, Tx
    Posts
    1,514
    +1
    3
    yes it is

  4. #4
    Banned User
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Crest Hill, IL
    Posts
    9,512
    +1
    215
    Dang it Mike, you beet me to it with the time lapse!

    Video is great!

  5. #5

    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Lexington, Ky
    Posts
    1,656
    LOL! I don't know who's ski that is at the end... video moves too fast to tell, yeah for sure... I hope there weren't any other hidden cameras!

    Very cool video though, love the time lapse.

  6. #6
    S2R's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    New Braunfels, Texas
    Posts
    236
    Quote Originally Posted by boostaholic View Post
    LOL! I don't know who's ski that is at the end... video moves too fast to tell, yeah for sure... I hope there weren't any other hidden cameras!

    Very cool video though, love the time lapse.
    That was you Chris talking to the Sheriff. There is some footage floating around from the bar.

  7. #7
    jpeconsult's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Pineville, LA
    Posts
    5,448
    +1
    1
    Quote Originally Posted by boostaholic View Post
    LOL! I don't know who's ski that is at the end... video moves too fast to tell, yeah for sure... I hope there weren't any other hidden cameras!

    Very cool video though, love the time lapse.
    Oh, there were...

    Quote Originally Posted by Danny View Post
    Dang it Mike, you beet me to it with the time lapse!

    Video is great!
    Danny, where's yours?

  8. #8

    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Lexington, Ky
    Posts
    1,656
    Yeah, ok that's me funny story actually... I showed back up at the ramp, and Trevor (bajaeater) who's trailer I was on had already went back to the hotel. So I had to waste some time while he came back for me. I decided to go for a little run on my 1 bar of blinking gas light and ran out of gas Luckily a REALLY Cajun guy in an Allison w/250 vmax outboard was nice enough to tie me up and tow me back, only to run out of gas himself after we moved about 15 feet!! hahaha. He had a friend run us a gas tank down, and we both took off, and I arrived at the ramp to see Trevor's truck backing in to get me (Thanks Gavin, you da man!) So that was an experience, lol.

    As far as the police, I try to befriend as many as possible In my experience its always best to approach the police and shoot the shit with them, as oppose to have them approach you, and start asking you tough questions!

    Yeah, I'm really not a big fan of photographic evidence, especially if it was recorded on Friday night! Last thing I remember is Jerry handing me a loaded beer bong

  9. #9
    speedskixp's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    venice fl.
    Posts
    8,117
    +1
    120
    Cool vid. I wish everyone moved that fast at my local boat ramp.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Sunday Ride on my new RXP *VIDEO*
    By greeksupra in forum Sea Doo Open Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 05-27-2008, 01:08 PM
  2. My little Winder project=P
    By ryan*9 in forum Other Toys
    Replies: 6
    Last Post: 01-17-2008, 01:45 AM
  3. My little Winter Project
    By ryan*9 in forum Open Discussion
    Replies: 4
    Last Post: 01-10-2008, 02:04 PM
  4. MY Formula one video... Sound is awsome!!
    By two2curupt in forum Open Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 08-16-2007, 05:57 PM
  5. My little experience ends the towing debate for me.........
    By Jeff C in forum Sea Doo Open Discussion
    Replies: 5
    Last Post: 07-14-2005, 05:45 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •